Daar gaan we dan weer - Reisverslag uit Heinenoord, Nederland van Bernadette en John Sanders - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan weer - Reisverslag uit Heinenoord, Nederland van Bernadette en John Sanders - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan weer

Door: sandersnaaritalie

Blijf op de hoogte en volg Bernadette en John

30 Juni 2011 | Nederland, Heinenoord

Ja weer een reisverslag van ons. En ook net als voorgaande verslagen puur om voor ons zelf de bezochte gebieden en steden over zichtelijk te houden en als herinnering. Het ziet er trouwens ook best leuk uit als zo'n dagboek wordt afgedrukt. We hebben er nu al een aantal! Leuk om alles terug te lezen. Dus voel je niet verplicht om ons te volgen, kijk af en toe als je nieuwsgierig bent.

We starten in Frankrijk, in Brion. Een heerlijk plekje midden in Frankrijk om even te aclimatiseren. Kortom betekent dit, niets doen.... Ik zal dan ook niet veel opschrijven. Wij vertrekken daarvandaan vervolgens naar Italie. We gaan Noord Italie bij Geneve naar binnen. Wat het verder wordt zullen we wel zien. We maken gebruik van Agriturismo's oftewel B&B. Tips?Ideeen? Altijd welkom
Internet op mijn mobiel gaat uit, dit om de kosten niet op te voeren. Dus wil je iets laten weten dan geen ping of Whatsup, maar ordinair een sms. Liefs van ons!

  • 03 Juli 2011 - 09:10

    Thea N.:

    Veel plezier, verlekker ik me wel via jullie vakantie!!

  • 03 Juli 2011 - 09:58

    Jan H:

    Nou B. en J. Sanders,

    Heel veel plezier en geniet ervan.

  • 03 Juli 2011 - 11:30

    Linda Len En Willy !:

    Fijn dat jullie weer op avontuur gaan ! Wij zijn benieuwd naar de verslagen ,want op die manier reizen we stiekem een beetje mee !
    Hmmm ben ik toch een beetje ordinair met mijn sms-jes !
    Zal me ernaar gaan gedragen,spannend !!xxxx

  • 03 Juli 2011 - 12:58

    Allard:

    Hey Bernadette, daar ben ik (alweer) te laat met mijn mail..... Maar je houdt hem tegoed hoor. Starten in Brion? Het 1e stukje per vliegtuig? Of vandaar in rustig tempo verder? Tips en ideeën heb ik wel voor je. Kan je je normale mail ook lezen onderweg? Daar past wat meer in dan dit kleine vakje. Veel plezier, groetjes, Allard

  • 03 Juli 2011 - 21:21

    Linda Len En Willy !:

    Attention !!!
    IK lees net : veel bekeuringen worden gegeven in Italie.
    Voor rijden in "Zona Traffico Limitado " is ontheffing vereist: iedere keer als je geflitst wordt kost je dat 120 €.
    Vroeger waren deze zona alleen in grote steden als Rome .A.D. 2-7.

  • 04 Juli 2011 - 05:35

    Paul:

    Hele fijne vakentie en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette en John

We gaan weer een paar weekjes weg. Deze keer starten we rustig in Frankrijk en dan trekken we naar het voor ons nog onbekende Italie

Actief sinds 30 Juni 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 23397

Voorgaande reizen:

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Italie ontdekken 2011

Landen bezocht: