Strand - Reisverslag uit Cecina, Italië van Bernadette en John Sanders - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Cecina, Italië van Bernadette en John Sanders - WaarBenJij.nu

Strand

Door: sandersnaaritalie

Blijf op de hoogte en volg Bernadette en John

23 Juli 2011 | Italië, Cecina

22 en 23 juli

Van Sofia krijg ik net via een berichtje te horen wat zich in Noorwegen heeft afgespeeld. Verschrikkeljk. Heel vreemd dat wij hier liggen te genieten en niet eens in de gaten hebben wat voor verschrikkelijke dingen er verder gebeuren. Er is hier geen Nederlandse krant te krijgen. We vonden dat niets erg maar nu voelen we ons toch wel van de werkelijkheid afgesloten.

Gisteren en vandaag hebben we dus echt niets gedaan. Gewoon ogen dicht en strandkorrels tellen. Zelfs een boek gelezen, iets wat ik al in geen jaar heb gedaan. Het gekke is dat we nu pas alle vermoeidheid voelen.
Misschien dat we morgen nog naar Greve gaan. De streek van de Chianti.
morgenavond eten we bij onze gastheer en gastvrouw. Erg leuke mensen. Weet nog niet hoe we gaan communiceren :). Dinsdag vertrekken we naar het noorden naar Garabiolo (Maccango), we gaan op bezoek bij een collega van john en overnachten er.

Het weer gaat in Nederland opknappen hoorden we. We kregen smsjes, whattups en pings over het slechte weer. We voelen ons haast schuldig :)
We wensen jullie de komende dagen heeeeeel veeeel zon!

• 24 Augustus 2011 - 17:43

Rein:

De zon is niet gekomen, althans niet heel veel. Maar je wens was er niet minder om.
    Toen we eens naar Frankrijk reden hoorden we op de radio het verhaal van Dianna. Ik had altijd al een hekel aan paparazzi (Waarom is dat eigenlijk een Italiaans woord?), maar van toen af helemaal. Dus ik kan me je gevoel over wat er in Noorwegen gebeurde heel goed voorstellen. Het merkwaardigste was nog dat het om een grote blonde Noor ging, niks moslim-terrorist. En ook nog een die z'n eigen landgenoten ombracht ... We berijpen het niet ... en dat is maar goed ook.