Een plekje onder de zon - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Bernadette en John Sanders - WaarBenJij.nu Een plekje onder de zon - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Bernadette en John Sanders - WaarBenJij.nu

Een plekje onder de zon

Door: sandersnaaritalie

Blijf op de hoogte en volg Bernadette en John

18 Juli 2011 | Italië, Montecatini Terme

Eindelijk een plek met internet gevonden. We zitten in een cafe in Cecina en betalen voor 40 minuten internet 5 euro! Behoorlijk aan de prijs, maar de cappuchino maakt alles goed. Toch zou internet overal gratis moeten zijn ondertussen. Maar goed nu even een inhaalslag. Ik ben blij dat ik het een en ander heb bijgehouden, want anders zou ik straks echt niet meer weten waar al mijn fotos bij horen. Het kan zijn dat jullie nu weer foto's te goed moeten houden, want voor ik uberhaupt ingelogd was, waren er al bijna 20 minuten voorbij!

We beginnen met een terugblik:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette en John

We gaan weer een paar weekjes weg. Deze keer starten we rustig in Frankrijk en dan trekken we naar het voor ons nog onbekende Italie

Actief sinds 30 Juni 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 23398

Voorgaande reizen:

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Italie ontdekken 2011

Landen bezocht: